Tuesday, April 21, 2009

Poveste de Pasti

In sfarsit a venit si mult asteptata vacanta de Pasti, cu toate ca a fost numai de o saptamana.
Dar ce sa facem asta e. Vineri dupa terminarea orelor m-am dus acasa si mi-am petrecut restul zilei stand pe acasa. In weekend nu am facut mare lucru doar ca m-am plictisit, am mai iesit cu prietenii la o plimbare etc. Saptamana care a urmat am mai rasfoit putin cartile de romana de mate si cel mai important mi-am mai completat putin la profilul de baza. Si asa trecu o saptamana mai cu treburi mai cu plictiseala. In vinerea mare, ca toti oamenii sau ma rog ca aproape toti am tinut post. Trecu vineri si veni sambata cand toata lumea se pregatea pentru Invierea lui Iisus. Seara pe la 12 am mers la biserica, la Inviere. A fost full de oameni. Toti au venit pentru a lua lumina sfanta si pentru a o duce in casele lor. A fost foarte frumos totul. Pe la 2 si ceva slujba de Inviere s-a terminat si toata lumea a mers acasa pentru a se intoarce a doua zi. Desigur a doua zi am mers si eu la biserica, de unde am venit acasa si m-am pus sa dorm. Luni nu am facut nustiu ce, doar ca mi-am pierdut timpul stand.
Si asa a trecut o saptamana buna sau rea, cu intamplarile ei.

No comments: