Tuesday, November 11, 2008

Lucrarea pentru atestarea competentelor-analiza preliminara profesionala


Formatarea unei pagini in carte.
Numele lucrarii de atestat pe care urmeaza sa il creez se numeste "Formatarea unei pagini de carte".
Pasii pe care intentionez sa-i urmez pentru a creea o pagina de carte sunt:
-primul lucru pe care ar trebui sa-l fac ar fi sa caut pe Google niste imagini referitoare la titlul lucrarii.
-dupa ce gasesc niste imagini corespunzatoare lucrarii le salvez urmand sa le postez in revista.
-pe urma trebuie sa gasesc niste subiecte care sa contina infomatii despre subiectul anticipat,pentru ca la acesta lucrarea subiectul fiind destul de amplu avem si foarte mult de scris.
-eu sper sa gasesc macar jumatate din subiect pe internet pentru ca ma va ajuta mult avand in vedre ca nu prea stiu ce sa scriu despre lucrare.
-si despre titlu trebuie sa adun cat mai multe date,epuizand toate resursele,pe internet logic.
-sau poate apelez la ajutorul cuiva avand in vedere ca nu am mai avut parte de un subiect asa de amplu. Eu sper sa ma descurc la aceasta lucrare si sper sa gasesc toate informatiile de care am nevoie. Ca totusi diploma pe care o sa o obtin in urma acestei lucrari o sa ma ajute pe viitor asa ca sper sa-mi iasa subiectul cat de cat bine.

No comments: