Wednesday, June 4, 2008

Un majorat simplu dar frumos

Pai nu prea sunt multe de povestit despre mult asteptatul meu majorat pt k nu a fost ceva complicat ci,ceva cat se poate de simplu.
Oricum acesti cei 18 ani au fost asteptati cu mult drag,stiti cum e cand ai 18ani deja esti major si faci ce vrei dar si raspunzi asupra consecintelor tale.In fine...dupa cum va spuneam ziua mea a fost pe data de 17Februarie 2008.Cand in sfarsit a venit si ziua mare pt mine,nu-mi venea sa cred ca am 18ani.E asa de frumoasa varsta asta!
Majoratul nu mi l-am tinut nu stiu unde intr-un local fastuos ci nici mai mult nici mai putin decat acasa.Vroiam sa-l tin undeva la iarba verde dar cum in februarie stiti bine k e foarte frig asa k varianta asta n-a mai ramas valabila.Oarecum am fost trista k il facusem acasa dar a iesit mai bine decat ma asteptasem.Pregatirile si lista cu invitati o facusem cu mult inainte de ziua mea.Am avut vreo 25de invitati toti fiind prieteni apropiati mie.Cheful l-am tinut ziua si anume duminica.De dimineata au inceput sa vina invitatii,primul a fost prietenul meu,dupa ceilalti.Cadourile au fost pe masura asteptarilor mele.Am mancat,am baut(unii bauturi alcoolice,altii citrice),am dansat si ne-am distrat foarte bine.Si tortul a fost foarte gustos.Cand l-am adus toti au inceput sa se bata intre ei k crema roza de pe el,mai ales pe mine,toate m-au facut cu crema roz pe fata.Parca eram un personaj animat.S-au facut poza multe si mai ales filmari.
Cam asta a fost povestea vestitei varste de 18ani la care toti viseaza sa o aiba.Poveste scurta dar frumoasa.

1 comment:

koma said...

ai atatea greseli de exprimare, gramatica, acorduri incat incep sa cred ca varsta asta pe cat zici tu ca e de frumoasa pe atat pare de periculoasa pentru fragilul psihic omenesc.

iti dau doar un exemplu savuros: "...primul a fost prietenul meu,dupa ceilalti..."

cum e posibil sa ajungi primul cand intri dupa ceilalti? :)

hai ca la matematica ai reusit sa te corectezi, incearca si la comunicare.