Monday, January 7, 2008

My story

In my story is about the...o zi frumoasa din vacanta de iarna.Sincera sa fiu nu pot sa zic ca am avut o zi speciala in vacanta deoarece cam toate s-au petrecut in acelasi ritm.Dar speciala a fost ea in felul ei,amanuntele fiind de prisos.
Let's start:cea mai frumoasa zi din vacanta a fost ziua dar si noaptea de Rev.
Si anume,ziua am hotarat cu niste prieteni sa mergem undeva la schiat,dat cu sania s.a.Zis si facut.am stat si ne-am gandit unde sa mergem si pana la urma am hotarat ca locatia sa fie Remeti,deoarece acolo aveam unde innopta.Pe drum am facut multe poze cu peisajele minunate.Ajunsi acolo ne-am grabit sa luam partia cu asalt.Ne-am dat cu sania,am schiat am facut multe grozavii in ziua aia.Si tot asa pana cand s-a inserat.A fost super fain mai ales ca am avut si persoana iubita alaturi de mine.Am avut parte de o zi de neuitat.Seara ne-am intors acasa teferi si nevatamati de atata distractie.
Am ajuns acasa pe la 9iar pe la 11 au venit colindatorii si anume cu ursul.Au fost niste prieteni de-ai mei.Am ras de ei cand i-am vazut asa de mascati..in fine... Nici bine nu stam eu cu prietenul ca suna telefonul.Era o prietena care ne-a invitat la un chef ce se tinea la unul.Nici n-am stat pe ganduri ca ne-am si dus la acea petrecere.A fost minunat acea seara alaturi de cei dragi...cam asa s-a petrecut ziua mult draga mie.Pot sa zic ca am avut parte de un Revelion pe care n-o sa-l uit niciodata.

2 comments:

koma said...

bravo tibi.

clau.deva said...

draga Maria,vad ca te pricepi sa scrii frumos ca de altfel si la calculatoare.As avea nevoie de niste indrumari, am citeva nelamuriri despre chestii la calculatoare. Ai avea chef, timp, rabdare sa-mi raspunzi la citeva intrebari? Poti sa-mi trimiti mesajul tau pe mail.